neapl investment mega bank
  • गृहपृष्ठ
  • भिडियो गेम शैलीमा बनेको चलचित्र “बासेन्जी” नयाँ इतिहास रच्न तयार

भिडियो गेम शैलीमा बनेको चलचित्र “बासेन्जी” नयाँ इतिहास रच्न तयार

Oct 12th, 2023

काठमाडौं – २५ असोज

प्रतिक्षित नेपाली चलचित्र “बासेन्जी” भोलि २६ असोज नेपालभरि प्रदर्शन हुँदैछ । “बसेन्जी” ले आजसम्म प्रयोग नगरिएको सिनेमाटोग्राफीको शैली प्रयोग गरेर इतिहास रच्ने पक्का छ । यो चलचित्रमा भिडियो गेम-शैलीको सिनेमाटोग्राफी छ जसले प्रथम पुरुष दृष्टिकोण र तृतीय पुरुष दृष्टिकोणको अनुपम मेल गराएर प्रमुख पात्रको मानसिकतालाई उजागर गर्न खोजेको छ, र यसले सिनेमा निर्माणको अध्यायमा नयाँ पाना खोल्दै आगामी चलचित्रहरूमा नयाँ प्रयोग गर्ने चुनौतिहरू पनि थपेको छ ।

निर्देशक इयन स्कट क्लेमेन्टको बारेमा:
इयन स्कट क्लेमेन्ट अमेरिकी चलचित्र निर्देशक हुन् जसले मूलतः नेपाली चलचित्रको निर्माण गर्ने गरेका छन् ।
गौरीशङ्कर इन्टरटेनमेन्टका सुरज मैनाली र गौरव बस्नेतसँगको सहकार्यमा उनले यस अघि “म्याङ्गो पिकल” नामक
चलचित्र पनि निर्देशन गरेका थिए । उनी विभिन्न म्युजिक भिडियो तथा लघुचलचित्रमा आफ्नी पार्टनर तथा मोडल
सिर्जना रेग्मीसँग सक्रिय निर्माणमा पनि संलग्न छन् ।

“बासेन्जी” चलचित्रका बारेमाः
“बसेन्जी” मा इयन स्कट क्लेमेन्टले मनोवैज्ञानिक थ्रिलरको रहस्यमय संसार देखाएका छन् र प्रमुख पात्र “प्रवेश”को
आँखाका माध्यमबाट एक उल्लेखनीय यात्रा सुरू गराएका छन् । भिडियो गेमको सिनेमाटोग्राफी शैली प्रयोग भएका
कारण दर्शकले कथाको प्रमुख पात्र “प्रवेश” लाई छोड्नै पाउँदैनन् – कि उसले देखेका दृश्यहरू हेरिन्छ कि उसलाई नै
हामीले केन्द्रमा राखेर हेरेका हुन्छौं । चलचित्रले समस्यामा परेका नायक प्रवेशका अनुभवहरू प्रस्तुत गर्दछ, जसले
दर्शकहरूलाई एक चुम्बकीय कथामा डुब्ने अवसर प्रदान गर्दछ। यो अनौठो सिनेमाटिक दृष्टिकोणले पहिलो-व्यक्ति र तेस्रो-
व्यक्ति परिप्रेक्ष्यहरू संयोजन गरेको छ, जसले दर्शकहरूलाई हेर्न मात्र होइन तनाव, डर, र उत्साह पनि महसुस गर्ने स्थान
दिएको छ ।

भिडियो गेम-शैलीको छायाँकनका बारेमा:
“बासेन्जी”ले भिडियो गेमहरूमा डुब्ने संसारबाट प्रेरणा लिएको छ, वास्तविकता र काल्पनिक बीचको रेखाहरूलाई
धमिलो पार्न नयाँ प्रयोगको सिनेमेटोग्राफी प्रविधिहरू प्रयोग गरेको छ । जसरी भिडियो गेममा कुनै कुना, कुनै स्थान हेर्न
वा बुझ्न पात्र आफू नै त्यहाँ पुग्नुपर्दछ, त्यसै गरी “प्रवेश”को पात्रबाट दर्शक त्यो स्थानमा पुग्न, र कथाको रहस्य खोल्न
सक्छन् । टाउकोमा राखिएको क्यामराबाट प्रथम पुरुषको दृष्टिकोण र गिम्बलको प्रयोगले तृतीय पुरुषको दृष्टिकोणबाट
हेर्नुपर्ने यो अत्याधुनिक प्रविधिको प्रयोगले अविस्मरणीय अनुभव दिने प्रयास गरेको छ ।

निर्देशक इयन स्कट क्लेमेन्टको विचारः

निर्देशक इयन स्कट क्लेमेन्ट भन्छन्, “म परम्परागत कथा शैलीलाई चुनौती दिन चाहन्छु र दर्शकहरूलाई एउटा यस्तो
संसारमा डुबाउन चाहन्छु जहाँ तिनीहरू दर्शक मात्र होइनन्, बरू सहभागीहरू पनि हुन्। “बासेन्जी” मानसिकताको
एउटा यस्तो खोज हो, जसले दर्शकहरूलाई अनिश्चितताको यात्रामा लिएर जान सकोस् ।
“क्यामराको आँखाले मात्र देखेका कुरा यदि तटस्थ भएर हेर्न सकिन्छ भने सबै प्रश्नहरू गर्न स्वतन्त्र पनि भइन्छ । आफूले
जसरी बुझ्दै गयो, त्यसरी नै कथा खुल्दै जान्छ र हरेक मोडमा छक्क पार्न सक्ने तत्त्वहरू पनि पाउन सकिन्छ । त्यसका लागि
मैले कहिले प्रथम पुरुष त कहिले तृतीय पुरुषमा कथा भनेको हुँ, जुन हालसम्म भिडियो गेममा मात्र छ – तर यसलाई
चलचित्रमा ल्याउँदा आफू नै पात्र हुन् पाइन्छ ।

“प्रथम पुरुष देखाउन मैले टाउकोमा राख्‍न सकिने क्यामरा माउन्ट तयार गरेको हुँ, जसलाई दृश्य देखाउन सकिने क्षेत्रमा
मात्र प्रयोजन गरियो र पात्रको विस्तार गर्न सोही क्यामराले खिचेको दृश्यमात्र प्रयोग गरियो । तृतीय पुरुषको कथाका
लागि भने गिम्बल प्रयोग गरियो जसलाई केन्द्रीय पात्रको दायराभित्र मात्र सीमित गरियो । सिनेमा काट्ने बेला यी दुई
ध्रुवहरूलाई मध्यनजर गरेरै काट्यौं हामीले जसका कारण टाढाका दृश्य, नजिकको क्लोज अप कुनै रहने ठाउँ नै हुँदैन । यो
दायराका कारण दर्शक आफ्नै संसारमात्र हेरिरहेको अनुभव गर्नेछन्, जुन पूर्ण मनोवैज्ञानिक हुन जान्छ ।“

इयान स्कट क्लेमेन्टले “बासेन्जी” को लागी आफ्नो रचनात्मक दृष्टिकोण व्यक्त गरे, “म परम्परागत कथा कथनलाई चुनौती
दिन चाहन्छु र दर्शकहरूलाई एक संसारमा डुबाउन चाहन्छु जहाँ तिनीहरू दर्शक मात्र होइनन् तर सहभागीहरू हुन्।
‘बासेन्जी’ मानव मानसिकताको अन्वेषण हो, र भिडियो गेम-शैली सिनेमेटोग्राफीको प्रयोगले हामीलाई त्यो दृष्टि प्राप्त गर्न
अनुमति दिएको छ।